sobota, 7 marca 2015

Czas zrobić pierwszy krok do szczęścia.

Ten post to mój mały pierwszy krok do zaistnienia w internetowym świecie, do wyrażenia siebie bez żadnego skrepowania, motywacją do ciągłego rozwijania się, zdobywania coraz to nowej wiedzy i doświadczeń, poznawania nowych osób i ich spojrzenia na świat. Tyle dla mnie. 
Co mój blog ma wnieść do wirtualnego świat? Trochę inspiracji, nieco gorzkiego czasem humoru, garść codziennej psychologii pozytywnej, nieco opowieści o moich zmaganiach z życiem i pewnie jeszcze wiele, wiele innych spraw które wyjdą w praniu. Jakby powiedziała to moja ulubiona artystka Agnieszka Osiecka (swoją droga o niej też z pewnością wspomnę jeszcze nie jeden raz) itp. itd.
Chciałabym, aby ten blog motywował do zmian w życiu, do szukania siebie, odkrywania świata, otwierania się na inność.  
Mam nadzieję, że codziennie będę wykonywała choć mój własny mały krok do szczęścia, a ten blog i jego czytelnicy będą mi w tym towarzyszyć.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz